poniedziałek, 8 lutego 2016

Kurczak na ostro

Pikantny lecz nie za bardzo, bardzo smaczny kurczak. Kurczaka podałam z sosem czosnkowym, a w marynacie znalazł się pyszny keczup od "Społem" w Kielcach.
Zachęcam do zrobienia takiego  mięska bo jest pyszne, znajomi powiedzą zaraz, że nie jestem wiarygodna bo dla mnie smakuje wszystko co się mięsem nazywa  bo ja kocham mięsko I to jest prawda :), ale kurczaczka sobie zróbcie.


Kurczak na ostro 

1 większy kurczak
1/2 słoiczka keczupu Kielecki łagodny
3 łyżki sosu sojowego
2 łyżki miodu
1 łyżka papryki  mielonej słodkiej
1/2 łyżeczki papryki mielonej ostrej
1 łyżka pieprzu ziołowego
1 łyżeczka suszonego tymianku
1 łyżeczka suszonego majeranku 
1 łyżeczka soli
sok z 1/2 cytryny
wykonanie:
Kurczaka umyć, osuszyć i pokroić na małe porcja, następnie dodać do niego wszystkie przyprawy oraz keczup, miód, sok z cytryny i sos sojowy.
Wszystko dokładnie wymieszać tak, aby każdy kawałek był pokryty marynatą, przykryć i odstawić na kilka godzin do lodówki, a najlepiej na całą noc.
Mięso przełożyć na blaszkę i piec w temp. 190st około 40-45 minut do zrumienienia i zmięknięcia mięsa. Podawać z dowolnymi dodatkami choć z sosem czosnkowym smakuje wybornie.




http://www.wspspolem.com.pl/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody