niedziela, 21 czerwca 2015

Roladki z szynki

Naszło mnie dzisiaj i pokombinowałam przy obiedzie, a mięsko lubię więc obiadek bardzo mi smakował. Roladki które zostały z obiadu po wystudzeniu będą przepysznym dodatkiem do chleba.


Roladki z szynki 

1,5 kg surowej szynki
1 pętko wedzonej kiełbasy
1 cebula
1 kiszony ogórek
3 łyżeczki musztardy
zielony groszek
wykonanie
Mięso pokroić na plastry i cienko rozbić, kiełbasę, cebulę i ogórka pokroić w małą kosteczkę, następnie wymieszać z musztardą.
Plastry mięsa delikatnie posypać pieprzem i posmarować farszem, posypać zielonym groszkiem i zakładając boki zwinąć roladki które najlepiej związać nicią, aby w trakcie smażenia farsz został na swoim miejscu.
Na patelni podgrzać niewielką ilość oleju i zrumienić na nim roladki po dobrym obsmażeniu mięso zalać wodą  dodać do niego niewielką ilość soli, pieprzu i tymianku, przykryć i dusić do miękkości.
Kiedy mięso dostatecznie zmięknie to wyjąć je z buliony i ostrożnie zdjąć nić którą były związane roladki, a bulion w którym dusiliśmy mięso zagęścić niewielką ilością mąki wymieszanej z wodą i doprawić do smaku powstały sos.


3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody