piątek, 17 lutego 2012

Deser w paseczki

Ten tydzień jest taki wyjątkowy bo mieliśmy i Walentynki i wczorajsze święto pączka więc ja pozostając w świątecznym nastroju dzisiaj mam niby prosty i zwykły deser, ale bardzo pyszny. Przebijając się przez te pyszne warstwy mamy bardzo przyjemne uczucie, a już po skosztowaniu to niebo w g.....:). Moja mała córcia stwierdziła, że to jest tort w szklance.



Deser w paseczki   

1 prostokątny spód biszkoptowy  o smaku czekoladowym można posiłkować się gotowcem, ale można też upiec taki zwykły biszkopt samemu.
dowolny alkohol ja miałam likier kokosowy i wyjątkowo bardzo mi do tego deseru smakował
2 szklanki śmietany 30%
10 dag białej czekolady
Do dekoracji użyłam startej ciemnej czekolady i zwykłych kruchych ciasteczek
Wykonanie:
Czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej i delikatnie wystudzić, ale uważać, aby nie zastygła ponownie w tym czasie ubić śmietanę i pod koniec ubijania dodać białą czekoladę. Z ciasta biszkoptowego mniejszą szklanką od tej w której będziemy podawać deser, wyciąć krążki. W szklance zaczynając od śmietany układać warstwami deser, każdy krążek ciasta już w szklance polać likierem na górze ma być warstwa śmietany. Dowolnie udekorować.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody