czwartek, 16 kwietnia 2015

Ziemniaczana potrawka

Dzisiaj miałam bardzo mało czasu na przygotowanie obiadu i w głowie całkiem inne plany z nim związane, ale w trakcie gotowania postanowiłam wszystko zmienić i wyszło mi coś takiego i bardzo smacznego.

Ziemniaczana potrawka 

5 większych ziemniaków
2 filety z piersi kurczaka
1 czerwona papryka
1 czerwona cebula
1 ząbek czosnku
1/2 łyżki oleju
1 łyżka jogurtu naturalnego
1 łyżka mąki pszennej
wykonanie:
Ziemniaki obrać i ugotować w osolonej wodzie po ugotowaniu pokroić na cztery części lub większą kostkę. Na większą patelnię wlać olej i podsmażyć na nim pokrojoną w drobną kostkę cebule do cebuli dodać mięso pokrojone jak na gulasz i od razu podlać 1/2 szklanki wody, następnie dodać ząbek czosnku, 1 łyżeczkę słodkiej mielonej papryki, 1 szczyptę chili, 1/2 łyżeczki soli i 1/2 łyżeczki pieprzu ziołowego, przykryć pokrywką i dusić około 5 minut. Paprykę pokroić w większe kawałki i razem z ziemniakami dodać do mięsa, mąkę wymieszać z niewielką ilością wody i jogurtem, następnie wlać na patelnię dokładnie wymieszać i wszystko razem jeszcze dusić kilka minut.
Podawać od razu po przygotowaniu posypane posiekanym szczypiorkiem.



1 komentarz:

  1. Ziemniaczki, mięso i warzywa w jednym - to musi smakować dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody