środa, 29 kwietnia 2015

Ciasteczka kropeczki

Znalazłam ciekawy przepis na ciasteczka i postanowiłam je przygotować bo przepis łatwy, tani, a ciasteczka ładnie wyglądały. Po upieczeniu okazało się, że ciasteczka owszem fajne, ale jak dla mnie to coś im brakowało więc skleiłam je przy pomocy czekolady i wyszły bardzo ciekawe w smaku ciasteczka.


Ciasteczka kropeczki 

2 jajka
2 łyżki cukru pudru
3 łyżeczki kawy cappuccino o smaku orzechowym
1 szklanka mąki pszennej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
4 łyżki jogurtu naturalnego
dodatkowo:
10 dag mlecznej czekolady z orzechami
1 łyżka mleka
wykonanie:
Jajka ubić z cukrem i kawą do ubitych jaj cały czas ucierając dodać przesianą mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia na koniec dodać jogurt i dokładnie wymieszać.
Ciasto przełożyć do rękawa cukierniczego i na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia wyciskać małe porcje ciasta, piec w temp. 180st około 10-11 minut po upieczeniu wystudzić.
Czekoladę rozpuścić z mlekiem i skleić nią po dwa ciasteczka, odstawić do zastygnięcia czekolady.
Ciasteczka najlepsze są w dniu upieczenia, następnego dnia są smaczne choć tracą swoją chrupkość.




2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody