poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Curry z indykiem

Curry najlepsze jest na mleczku kokosowym ja zrobiłam na jogurcie naturalnym i wcale gorsze nie wyszło do curry ryż i pyszny obiad gotowy.
U mnie będzie z ryżem  który dostałam od firmy KUPIEC

Curry z indykiem

80 dag mięsa z udźca indyka
1 cebula
2 ząbki czosnku
30 dag pieczarek
1 puszka zielonego groszku
200 gram jogurtu naturalnego
1/2 szklanki bulionu drobiowego
1 łyżka mąki ziemniaczanej
4 łyżeczki curry
1 łyżeczka słodkiej papryki
1 łyżka oleju
Dodatkowo:
ryż  2 woreczki
Wykonanie;
Mięso umyć, osuszyć i pokroić w niezbyt dużą kostkę, natrzeć je 2 łyżeczkami curry, papryką i 1/2 łyżeczki soli, odstawić na 2-3 godziny.
Cebulę  pokroić w kosteczkę, a czosnek w plasterki na patelni podgrzać olej i zeszklić na nim cebulę oraz czosnek, dodać mięso i nie podsmażać go, a tylko chwilkę potrzymać na patelni, aby zamknęły się pory, następnie zalać bulionem, przykryć i gotować około 10 minut po tym czasie dodać jogurt, pieczarki pozostałe curry i gotować kolejne kilka minut.
Mąkę ziemniaczaną wymieszać z niewielką ilością wody i zagęścić tym danie na koniec dodać odsączony z wody groszek i doprawić do smaku.

W osobnym garnku zagotować wodę z dodatkiem soli i ugotować ryż.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody