wtorek, 2 października 2012

Jesienne ciasteczka

Jesień na całego panoszy się już za oknami więc wypieki też są jesienne, u mnie jeszcze ciasteczka ze śliwkami bo coś nie mogłam obok nich przejść obojętnie tak ładnie się do mnie uśmiechały. Ciasteczka są proste i praktycznie robią się same:)



Jesienne ciasteczka
                                                   

25 dag margaryny 
40 dag mąki 
25 dag cukru 
3 jajka 
1 łyżeczka proszku do pieczenia 
10 dag mielonych orzechów 
10 dag mlecznej czekolady 
5 czerwonych śliwek renklod 
Dodatkowo: 
10 dag białej czekolady 
mielone orzechy 
Wykonanie:
 Margarynę utrzeć z dodatkiem cukru na gładki krem w trakcie ucierania dodać jajka.
 Mąkę wymieszać z proszkiem do pieczenia i przesiać następnie cały czas ucierając dodać do porcjami do kremu. 
Kiedy ciasto jest gładkie to ostrożnie połączyć je z mielonymi orzechami, posiekaną czekoladą i śliwkami pokrojonymi w kosteczkę.
 Blaszkę wysmarować tłuszczem i łyżką kłaść małe ciastka lekko je spłaszczając.
 Piec około 10-15 minut w temp. 170st, po upieczeniu przestudzić i polać rozpuszczoną białą czekoladą oraz posypać niewielką ilością mielonych orzechów. 






3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody