poniedziałek, 31 grudnia 2012

Noworoczny torcik

Jakiś czas temu dostałam smakowitą paczkę od firmy Dan Cake, były w niej spody tortowe które specjalnie trzymałam na dzisiaj. Biorąc pod uwagę fakt, że są to moje pierwsze w życiu gotowce bo zawsze staram się piec swoje biszkopty to jestem z nich bardzo zadowolona. Torcik wyszedł z nich uroczy i smaczny nie mam porównania w gotowych ciastach więc wypowiem się tylko o tym produkcie bez porównywania do innych, a tym bardziej do domowych. Ciasto okazało się na początku jak dla mnie za suche pomimo terminu ważności który upływa w lutym 2013 roku, ale poradziłam sobie z tym nasączając je sporą ilością płynu u mnie konkretnie winem wiśniowym przez co ciasto zyskało dodatkowy aromat. Tort po przełożeniu i schłodzeniu bardzo ładnie się kroił nic się nie sypie i nic nie rozpada w smaku jest jak dla mnie delikatnie za słodki, ale dzieciom bardzo smakował.

Noworoczny torcik

1 opakowanie ciemnych spodów tortowych u mnie Dahli od Dan Cake
Masa makowa:
1/2 kostki masła
1/2 puszki gotowej masy makowej
Masa śmietankowa:
40 dag serka homogenizowanego naturalnego
1/2 szklanki cukru
250 ml śmietany 30%
2 łyżeczki żelatyny
Dodatkowo wino do nasączenia
Wykonanie:
Spody tortowe dokładnie nasączyć winem i kolejno przekładać masami zostawiając troszkę masy śmietankowej do dekoracji. Po przełożeniu tort dowolnie ozdobić i schłodzić.

Masa makowa:
Masło utrzeć na krem w trakcie dodając masę makową.

Masa śmietankowa:
Śmietanę ubić z dodatkiem rozpuszczonej i przestudzonej żelatyny, serek wymieszać z cukrem i następnie ostrożnie połączyć z ubitą śmietanką.




Jednocześnie chciałam Wszystkim życzyć wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody