niedziela, 28 kwietnia 2013

Biały puch

Tego deseru nie da się opisać słowami jego trzeba spróbować ja powiem tylko, że jest pyszny :)

Biały puch

10 dkg margaryny
1/2 kg sera do serników w wiaderku
1/2 szklanki cukru pudru
20 dag białej czekolady
300 ml śmietany 30%
3 łyżki żelatyny
1/2 szklanki wody
Dodatkowo:
herbatniki
Wykonanie;
 Margarynę utrzeć z cukrem do utartego kremu dodać ser i cały czas ucierać, żelatynę rozpuścić i przestudzić, następnie wymieszać z serem. 

 Czekoladę rozpuścić i dodać do masy serowej na koniec ostrożnie połączyć z ubitą na sztywno śmietaną. 
Foremkę do keksa ( taką mniejszą) wyłożyć papierem do pieczenia i napełnić masą serową na wierzchu ułożyć herbatniki i schłodzić najlepiej całą noc.
 Zastygnięty deser wyłożyć do góry dnem na talerz i po wierzchu posypać startą białą czekoladą lub wiórkami kokosowymi.
 




2 komentarze:

  1. Taka trochę pascha, tyle z żelatyną ekstra :) Musiało smakować obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie robiłam paschy, ale jeśli smakuje tak jak ten deser to zacznę ja robić:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody