czwartek, 13 lutego 2014

Walentynkowe babeczki

Walentynki już jutro i wszędzie pełno serduszkowych wypieków u mnie oczywiście  tez są takie słodkości,  a są pysznie pachnące cynamonem, białą czekoladą i wiśniami :)



Walentynkowe babeczki

25 dag margaryny
1/2 szklanki cukru
10 dag białej czekolady
1/2 szklanki wody
2 szklanki mąki pszennej
1 łyżeczka cynamonu
4 jajka
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 szklanka wiśni bez pestek u mnie takie z kompotu
Dodatkowo:
dowolny jasny i winny dżem u mnie ze śliwek renklod
masa cukrowa
Wykonanie:
Do garnka przełożyć margarynę i rozpuścić w trakcie dodać czekoladę, cukier i wodę po dokładnym rozpuszczeniu wystudzić.
Z jajek oddzielić białka i ubić je na sztywno, a żółtka dodać do wystudzonej margaryny, całość ucierać mikserem w trakcie dodać przesianą mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i cynamonem na koniec do gładkiego ciasta dodać ubitą pianę z białek, delikatnie wymieszać i połączyć z wiśniami.
Ciastem napełnić do 3/4 wysokości małe foremki do babeczek.
Piec około 20 minut w temp. 180st po upieczeniu wystudzić.

Przestudzone babeczki posmarować cienką warstwą dżemu i dowolnie ozdobić masą cukrową





Słodkie Walentynki 2014

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody