piątek, 7 lutego 2014

Tłuczone ciasteczka

Jakiś czas temu te ciasteczka złapały mnie za serce i do dzisiaj mocno trzymały, a przepis znaleziony na tym blogu, będąc szczera muszę powiedzieć, że spodziewałam się po nich czegoś innego, ale i tak były pyszne  i szybciutko znikały :)


Tłuczone ciasteczka

15 dag masła
15 dag cukru
2 jajka
40 dag mąki krupczatki
10 dag gorzkiej czekolady
Wykonanie:
Masło utrzeć z cukrem w trakcie ucierania dodać jajka i mąkę po gładkiego ciasta dosypać posiekaną czekoladę ja użyłam pozostałości po świątecznych ozdobach i jednak ta czekolada była za delikatna i gorzka lepiej by tutaj pasowała. Po dodaniu czekolady delikatnie wszystko wymieszać, dłońmi nabierać malutką ilość ciasta i uformować kuleczki które następnie delikatnie spłaszczyć, ciastka ułożyć na blaszkach wyłożonych papierem do pieczenia. Tłuczek taki jaki mamy do mięsa posypać mąką i docisnąć nim ciastka ja zarobiłam to za słabo i w trakcie pieczenia kratka troszkę mi uciekła :)
Piec 15 minut w 180st.




1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody