niedziela, 16 czerwca 2013

Truskawkowy napój

Taki napój moje dzieci uwielbiają i może być robiony trzy raz dziennie. Niby można go zrobić przez cały rok, ale o żadnej porze roku nie będzie smakował tak jak teraz. Sposobów na jego przygotowanie jest chyba tyle i ile domów w których się coś takiego przygotowuje ja robię tak :


około 1 kg truskawek
3 banany
2 garście świeżych listków mięty
4-5 łyżek cukru
800 ml kefiru
Wykonanie:
Truskawki i pokrojone w plasterki banany oraz miętę zmiksować bardzo dokładnie,


 następnie dodać kefir i dosłodzić cukrem,  wszystko wymieszać.
 Z cukrem trzeba postąpić ostrożnie bo on ma tylko delikatnie złamać smak. Na tym etapie już można skończyć, ale ja całość jeszcze chwilkę ubijam, aby tak się napuszyła.
Podajemy schłodzone.






2 komentarze:

  1. Cześć, zapraszam Cię serdecznie do udziału w zabawie Liebster Award! Pytania u mnie na blogu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie w wolnej chwili zerknę na pytania :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody