niedziela, 23 czerwca 2013

Jogurtowo-owocowe babeczki

Delikatne i wilgotne babeczki jogurtowe, przygotowane tak na szybko, ale bardzo smaczne.

Jogurtowo-owocowe babeczki 


1.5 szklanki mąki pszennej 
3/4 szklanki cukru 
1/2 łyżeczki cynamonu 
1 łyżeczka proszku do pieczenia 
3/4 łyżeczki sody 
1/2 łyżeczki soli 
1 szklanka jogurtu truskawkowego 
1 jajko 
6 łyżek stopionego masła 
1 szklanka pokrojonych truskawek 
Dodatkowo: 
5 dag mlecznej czekolady 
1 łyżka mleka 
owoce do dekoracji 

Wykonanie:
 Osobno wymieszać na sucho przesianą mąkę, cukier, sól, cynamon oraz sodę z proszkiem do pieczenia. W drugim naczyniu ubić jogurt z jajkiem, dodać masło, wymieszać i wlać do suchych składników.
Przy pomocy łyżki wszystko delikatnie wymieszać na koniec dodać truskawki.
 Małe foremki do babeczek napełnić do 3/4 wysokości.
 Piec około 20 min w nagrzanym do 200 st piekarniku.
Ja miałam silikonowe foremki więc ich nie smarowałam wcześniej tłuszczem, ale jeśli używamy metalowych foremek to musimy je wysmarować tłuszczem i wysypać bułką tartą.

Upieczone i wystudzone babeczki delikatnie wyjąć z foremek i polać rozpuszczoną czekoladą wymieszaną z mlekiem, ozdobić dowolnymi owocami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody