poniedziałek, 7 września 2015

Udka w czerwonej paście curry

Tak pysznego mięska dawno nie jadłam :) w sobie ma wszystko,  słodycz kokosa, kwaśność pomidorów, ostrość carry i zapach majeranku który ja uwielbiam i wiedząc, że czasami nie pasuje do całości to ja go dodaję, a do drobiu to już obowiązkowo :)


Udka w czerwonej paście curry 

5 podudzi z kurczaka
1 szklanka mleczka kokosowego
2 łyżeczki czerwonej pasty curry
2 małe cebulki
kilka małych pomidorów
świeży majeranek
przyprawy
wykonanie:
Udka umyć i osuszyć następnie natrzeć solą i pieprzem oraz skropić sokiem z cytryny tak przygotowane mięso zostawić na 2-3 godzinki.
Patelnię rozgrzać i dobrze obsmażyć na niej mięso ( ma być mocno rumiane), następnie dolać mleczko kokosowe w którym rozpuścić pastę curry na mięsie ułożyć cebulę przekrojoną na pół i w taki sam sposób przekrojone pomidory ja dałam 7 pomidorków  z czego 3 były zielone na wierzchu ułożyć świeże gałązki majeranku i zmniejszyć ogień pod patelnią. Mięso dusić na malutkim ogniu do miękkości i odparowania znacznej ilości płynu  w trakcie duszenia tylko delikatnie potrząsać patelnią w celu uniknięcia przypalenia.



3 komentarze:

  1. Moje smaki ! :) Wygląda bardzo smacznie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pysznie wygląda a skąd wziąć pastę curry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastę można kupić bez większego problemu w sklepach z taką żywnością lub w zwykłych supermarketach ta była kupiona w B....

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody