sobota, 12 września 2015

Torty dla dzieci

Ostatnio odmawiałam jak ktoś mnie prosił o takie słodkości, ale tym razem nie mogłam odmówić bo torty dla dzieciaczków w rodzinie w 99 % robi ciocia Iwona :) więc co by tradycja była tradycją ciocia zrobiła torcik dla Gabrysi na 1 urodzinki i jej braciszka Adasia na 6 urodzinki. Powiem Wam tak w sekrecie, że lubię to robić i lubię patrzeć na ich oczka kiedy na stole pojawia się tort taki jaki sobie wymarzyły lub tak jak dzisiaj z ulubioną postacią z bajki dla takich chwil warto zarwać noc :)









1 komentarz:

  1. Ale śliczne!
    Też chciałabym umieć takie, niestety nawet biszkopt marny mi wychodzi...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody