czwartek, 28 maja 2015

Jogurtowe muffinki

Muffinki to szybki i pyszny deser, idealny kiedy mamy ochotę na coś słodkiego. Muffinki są smaczne same w sobie, ale możemy dodać do nich dowolne owoce ja skorzystałam z sezonu na truskawki i właśnie te owoce zatopiłam w cieście.


Jogurtowe muffinki

30 dag mąki pszennej
10 dag cukru
2 łyżeczki proszku do pieczenia
125 gram masła
1 szklanka jogurtu naturalnego
2 jajka
dodatkowo:
dowolne owoce
wykonanie;
Masło stopić i przestudzić, mąkę przesiać i na sucho wymieszać z cukrem, proszkiem i szczyptą soli.
Osobno ubić jajka z jogurtem i płynnym masłem.
Płynne składniki dodać do suchych i szybko i niezbyt dokładnie wymieszać łyżką.
Na dnie foremek do muffin ułożyć po kilka kawałeczków truskawek
i przykryć je ciastem.
Piec w nagrzanym do 190st piekarniku około 20 minut po upieczeniu posypać cukrem pudrem.







3 komentarze:

  1. Wyglądają pysznie, zrobiłaś mi smaka na takie muffinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są bardzo proste więc nic nie stoi na przeszkodzie, aby je przygotować :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody