środa, 20 lutego 2013

Ekspresowe ciasto z jabłkami

Na poprawę nastroju musiałam sobie dzisiaj zrobić ciasto, ale wraz ze złym humorem miałam lenia wiec ciasto musiało być bardzo proste. Przepis znalazłam w książce "120 wypieków", ciasto jest bardzo szybkie i smaczne choć jak dla mojej rodziny zdecydowanie za małe.

Ekspresowe ciasto z jabłkami
 
175 gram masła 
100 gram brązowego cukru 
175 mąki pszennej 
3 jajka 
1.5 łyżeczki proszku do pieczenia 
1 łyżeczka cynamonu 
2 jabłka
 dodatkowo: 
3 łyżki płatków migdałowych 
Wykonanie:
 Masło utrzeć z cukrem w trakcie ucierania dodawać na przemian jajka i przesianą mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i cynamonem.
 Jabłka obrać i pokroić w kostkę, następnie dodać je do gładkiego ciasta.
Okrągłą formę (20 cm średnicy ) wypełnić ciastem ja piekłam w silikonowej więc jej niczym nie smarowałam, wierzch ciasta posypać płatkami migdałów.
 Piec w temp. 180st około 30 min, po upieczeniu ciasto przestudzić i przed podaniem posypać cukrem pudrem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody