niedziela, 22 kwietnia 2012

Ciasto z owocami

U mnie ciąg dalszy opróżniania owocowych zapasów i dzisiaj ucierane ciasto z owocami.
Było chyba pyszne bo w lodówce stoją marne resztki :)

Ciasto z owocami

Ciasto:
25 dag margaryny
20 dag cukru
35 dag mąki

6 jajek 
1 mały proszek do pieczenia 
2 łyżki kakao
2 łyżki śmietany
Krem budyniowy: 
1 budyń waniliowy z cukrem
25 dag masła 
cukier puder około 2-3 łyżek 
Dodatkowo: 
1/2 kg owoców ja miałam mrożone porzeczki i czereśnie oraz aronię 
2 łyżki mąki 
czekolada do dekoracji 
Wykonanie:
Margarynę utrzeć z cukrem na krem następnie cały czas ucierając dodawać po jednym całym jajku i po porcji przesianej mąki wymieszanej z proszkiem do pieczenia. Formę do pieczenia wyłożyć papierem i wylać na dno połowę ciasta do drugiej części dodać śmietanę i kakao, dokładnie wymieszać i wylać na jasne ciasto po wierzchu posypać owocami wymieszanymi z mąką.
 Piec w temp. 180st około 40 min.
 Budyń ugotować z godnie z przepisem na opakowaniu i dobrze wystudzić.


 Masło utrzeć z cukrem pudrem i zimnym budyniem na krem.
 Gładki krem wyłożyć na upieczone i wystudzone ciasto, wygładzić i posypać startą czekoladą, schłodzić w lodówce.







4 komentarze:

  1. Oj "zwykła mamo i żono" mój pyszczek też by się uśmiechnął gdybym dostała coś takiego na talerzyku
    :} Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja piekłam 50 min, ciasto bardzo ładnie wyrosło.
    Ciekawa jestem jak smakuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smakuje pewnie wybornie, a czas pieczenia jednak w dużej mierze zależy od piekarnika.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody