środa, 8 lutego 2012

Zwykłe ciasteczka

U mnie dzisiaj tak bardzo zwyczajnie bo tylko tanie i proste ciastka jednak bardzo smaczne i pachnące. Dla mnie nie ma piękniejszego zapachu w domu jak wydobywający się z kuchni zapach pieczonego ciasta, a kruche pachnie wyjątkowo pięknie :)

Kruche ciasteczka

1/2 kg mąki
10 łyżek cukru
1 cukier waniliowy
25 dag margaryny
2 jajka
6 łyżek gęstej śmietany
2 łyżeczki proszku do pieczenia
Wykonanie:
Margarynę posiekać z cukrem, dodać przesianą mąkę z proszkiem do pieczenia, jajka oraz śmietanę, szybko zagnieść ciasto i schłodzić w lodówce. Na stolnicy tylko delikatnie wysypanej mąką rozwałkować ciasto i foremką wyciąć ciasteczka, ułożyć je na natłuszczonej blaszce. Piec do zrumienienia temp. 180st.
Ja  część ciastek przełożyłam kremem budyniowym i polałam polewą czekoladową cała reszta była posypana tylko cukrem pudrem.




1 komentarz:

  1. śliczne... :) zwykłe ale to właśnie w ich prostocie tkwi cała tajemnica...:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody