środa, 29 lutego 2012

Naleśniczki z czekoladą i rodzynkami

U mnie dzisiaj ciąg dalszy naleśnikowego szaleństwa, dzisiaj w wersji mini choć mi to bardziej przypominało placuszki, ale niech będzie, że to były naleśniki :)

Naleśniczki z czekoladą i rodzynkami

1 szklanka maślanki
1 szklanka mąki
1 łyżka cukru
1 łyżka oleju
1 szczypta soli
1 jajko
1 łyżeczka proszku do pieczenia
5 dag gorzkiej czekolady
5 dag rodzynek
Wykonanie:
Mąkę przesiać, wymieszać z cukrem, solą i proszkiem do pieczenia, dodać jajko i olej, wszystko dokładnie wymieszać po dolaniu maślanki. Do gładkiego ciasta dodać posiekaną czekoladę i rodzynki, wymieszać. Na patelni podgrzać minimalną ilość oleju. Smażyć malutkie i cieniutkie placuszki do uzyskania złotego koloru. Podawać gorące posypane cukrem pudrem lub z dowolnym syropem ja polałam syropem pomarańczowym i smakowały wybornie.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody