środa, 18 października 2017

Musztarda z gruszek

Jakiś czas temu miałam okazję skosztować musztardy z gruszek i bardzo mi ona posmakowała dlatego postanowiłam sama ją zrobić w domu. Gruszki kupowałam na trzy podejścia bo zawsze dziewczyny mi je zjadły zanim zabrałam się za robotę :) Nie do końca chciałam przy niej eksperymentować i dlatego wzorowałam się na tym przepisie klik i powiem, że wyszło mi to całkiem, całkiem :)





























Musztarda z gruszek 

1 kg dojrzałych gruszek
3 łyżki miodu
1/2 szklanki octu jabłkowego
8 dag białej gorczycy
1 łyżeczka ziaren kolendry
2 łyżeczki soli
około 3/4 łyżeczki czarnego pieprzu
wykonanie:
Gruszki razem ze skórką pokroić na większa kostkę i rozgotować z 1 łyżką wody, następnie przetrzeć przez przecierać.
Mus z gruszek postawić na gazie i ewentualnie lekko odparować ( moje miały idealna gęstość), kolendrę i gorczycę zmielić przy pomocy młynka ( nie na proszek). Ocet wymieszać z przyprawami oraz miodem i zagotować, wystudzić. Do musu z gruszek dodać mieszankę przypraw i wymieszać dokładnie, przełożyć do słoiczków i schłodzić.
Może stać w lodówce około 1 miesiąca, ale zapewniam, że szybciej zniknie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody