niedziela, 25 stycznia 2015

Wyzwanie blogerek

W tym miesiącu to dziewczyny zaszalały i wymyśliły niezły temat wyzwania "Artystycznie na talerzu" ja w artystycznym układaniu dania na talerzu jestem cieniutka i nawet chciałam iść na łatwiznę robiąc jakieś ciacho :) W ostatniej chwili pomyślałam sobie jednak " O nie, nie kochana jaka łatwizna " i zrobiłam coś takiego, szału nie ma lub jak mawia moja Ola " D... nie urywa" , ale jak na mnie to jest super :)
Razem ze mną artystycznie tworzyły
Marta
www.magicznezyciemarty.pl
Magda
http://only-my-simple-kitchen.blogspot.com/
Justyna
http://www.tysiagotuje.pl/
Gosia
http://www.daylicooking.pl/
Sabina
http://kobietywsieci.blogspot.com/
Dorota
http://doodorka.blogspot.com/





Sałatka z kurczakiem

1 filet z piersi kurczaka  

1/2 czerwonej papryki
1 cebula
1/2 marchewki
1/2 opakowania kolorowego makaronu muszelki
sos:
3/4 szklanki jogurtu naturalnego
2 łyżki posiekanego koperku
2 suszone pomidory
wykonanie:

Makaron ugotować w sporej ilości wody i odcedzić, filet drobiowy usmażyć na patelni ja zrobiłam to z pomocą papirusu czosnkowo-ziołowego, cebulę obrać i pokroić w plasterki i rozdzielić je na krążki, marchew obrać i przy pomocy nożyka do warzyw pociąć wzdłuż na wstążki. Na patelni rozgrzać 1 łyżke oliwy i zrumienić na niej po kolei cebulę, marchew i paprykę przekrojoną na pół wszystko w trakcie podsmażania delikatnie posypać solą
 Sos:
Jedną część podsmażonej papryki pokroić w drobną kostkę w jeszcze mniejszą kostkę pokroić suszone pomidory i razem z koperkiem dodać do jogurtu, doprawić do smaku solą oraz pieprzem.

Mięso po usmażeniu i przestudzeniu pokroić w cienkie plasterki, w cieniutkie paseczki pokroić drugą część papryki. Na talerzu na zmianę układać makaron, mięso, marchew, paprykę i cebulowe krążki po wierzchu posypać grubo mieloną solę oraz pieprzem delikatnie skropić sosem, a pozostały sos podać osobno.






6 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda taka sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę , ładne to i na pewno smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, nie było takie trudne, pięknie :) Danie wygląda , jak namalowany obraz olejny z tym kolorowym makaronem. Muszę kiedy spróbować też coś takiego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niby taki zwyczajny makaron a podany w iście mistrzowski sposób :) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny same po sobie wiecie temat niby był latwy, ale jednak sprawił kłopot :)

    OdpowiedzUsuń
  6. było znowu ciekawie i kolejne wyzwanie już za nami :) udało się!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody