czwartek, 22 stycznia 2015

Porosołowa pasta z kurczaka

Po ugotowaniu rosołu u mnie jest zawsze problem co zrobić z mięsem które po nim zostało i tak zawsze coś z nim wykombinuję, dzisiaj zrobiłam taką pastę do chlebka idealna, a z chrupiącą bułeczką była by jeszcze lepsza.



Porosołowa  pasta z kurczaka

około 30 dag gotowanego mięsa z kurczaka
1 marchewka gotowana
1 mała pietruszka gotowana
kawałek selera gotowanego
1 cebula
1 ząbek czosnku
1 łyżka oleju
przyprawy
Wykonanie:
Mięso jak i warzywa gotowane u mnie to pozostałość po wcześniejszym rosole.
Mięso obrać z kości i razem z pokrojonymi w mniejsze kawałki warzywami przełożyć do miski na patelni zrumienić na oleju cebulę pokrojoną w ćwiartki i dodać do mięsa,
całość zmiksować na gładką pastę do pasty dodać drobno posiekany czosnek oraz szczyptę suszonego tymianku, wymieszać i doprawić do smaku solą oraz świeżo mielonym pieprzem.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody