czwartek, 3 maja 2012

Racuszki z rabarbarem

Pyszne i pachnące kiedy tylko pojawia się rabarbar to u mnie są takie racuchy na  śniadanie.
Zaczynam zawsze od wykoszenia całego na działce, a potem kupuję na targu bo tani i smaczny dla mnie jest pysznym dodatkiem do słodkości, a nawet tylko taki maczany w cukrze bardzo lubię.



Racuszki z rabarbarem

30 dag rabarbaru
4 łyżki cukru
2 szklanki mąki
2 jajka
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 łyżeczka sody
150 g jogurtu brzoskwiniowego
3/4 szklanki mleka
do smażenia olej
do dekoracji cukier puder
Wykonanie:
Rabarbar pokroić w małe kawałki, wymieszać z cukrem i odstawić na chwilkę do momentu puszczenia soku.
W drugiej misce wymieszać suche składniki, dodać jajka, jogurt i mleko, dokładnie wszystko wymieszać na koniec dodać rabarbar razem z sokiem. Odstawić na kilka minut, aby ciasto odpoczęło.
Smażymy malutkie placuszki na gorącym oleju, po usmażeniu posypujemy cukrem pudrem i podajemy gorące i pachnące.





 

5 komentarzy:

  1. bardzo apetyczne!
    zapraszam też do mnie na "niby babcine" :)
    pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  2. już czuję ich cudowny zapach! uwielbiam racuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję! Bo przepis "brzmi" cudownie,a zdjęcia baardzo do mnie przemawiają :} Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody