środa, 25 sierpnia 2021

Sernik waniliowy na zimno z malinami

 Został mi biszkopt, więc na szybko dokupiłam waniliowy serek, maliny i w ten oto sposób powstał szybki serniczek.



Składniki:

Biszkopt:

7 jajek
1/2 szklanki cukru
1 szklanka mąki tortowej
1 budyń w proszku u mnie smak biszkoptowy
1 łyżeczka proszku do pieczenia

Masa serowa:

1 kg waniliowego sera w wiaderku

400 ml śmietanki 30%

6 łyżeczek żelatyny

3-4 łyżki cukru

pojemniczek malin

Wykonanie:

Całe jajka ubić do białości z cukrem do masy jajecznej dodawać małymi porcjami mąkę tortową przesiana z budyniem i proszkiem do pieczenia. Ciasto przełożyć do  blaszki ( 33 cm na 22 cm)wyłożonej papierem do pieczenia i piec w temp. 180st około 30 minut. Wystudzić, przekroić na 2 części, nasączyć kawą

Masa serowa:

Ser utrzeć z cukrem, śmietankę ubić. Wymieszać razem. Żelatynę rozpuścić w niewielkiej ilości gorącej wody, przestudzić i zmiksować z masą serową. Delikatnie wmieszać maliny.

Ser wyłożyć na biszkopt. Można trochę odłożyć na wierzch ciasta.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody