środa, 26 kwietnia 2017

Sałatka ryżu i pieczonego kurczaka

Jakiś czas temu dostałam paczkę od Cenos
 Paczka była pełna torebeczek z nasionami strączkowymi, a jak jest fasolka to musi być fasolówka :) gotując fasolę do zupy zostawiłam sobie troszkę i zrobiłam z nią pyszną sałatkę.





























Sałatka z ryżu i pieczonego kurczaka 

1 woreczek ryżu
1 szklanka ugotowanej fasoli orzełek 
1 pierś z pieczonego kurczaka
1/2 czerwonej papryki
2 kiszone ogórki 
1/2 pęczka szczypiorku
sól,pieprz
3 łyżki majonezu
3 łyżki jogurtu naturalnego
wykonanie:
Ryż ugotować w osolonej wodzie, odcedzić i wysypać do miski, następnie wystudzić, kurczaka pokroić w większą kostkę, paprykę i ogórka w mniejszą, dodać do ryżu,dosypać  fasolę i posiekany szczypiorek. Majonez wymieszać z jogurtem i dolać do miski, wymieszać, doprawić do smaku solą oraz pieprzem, przed podaniem schłodzić.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody