czwartek, 16 stycznia 2014

Ciasteczkowy dzień

Dzisiaj ponoć "dzień potraw pikantnych:, a u mnie w domu " ciasteczkowy dzień" bo było wspólne pieczenie ciasteczek, a powstały one  z rączek mojej Hani i bratanka Adasia.
Jak te dzieci mnie dzisiaj kochały :), a miały za co bo pozwoliłam im na całkowitą samowolkę ja tylko obsługiwałam piekarnik i posprzątałam po wszystkim kuchnię, a było co sprzątać :)

Ciasteczkowe dzieła sztuki :) na etapie końcowym.



 to się działo wcześniej, były problemy na co się zdecydować i co tam nasmarować, ale dali radę.




6 komentarzy:

  1. ile frajdy z ciasteczkami:) świetne wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieci były zachwycone, a Adaś już by się umawiał na kolejny raz :)

      Usuń
  2. Ale dzieciaki miały frajdę. Sama bym pokolorowała i udekorowała ciasteczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie coś to atrakcja i dla małych i dla dużych :)

      Usuń
  3. rośnie pani konkurencja moja droga:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody