piątek, 24 marca 2017

Sałatka z pora moja ulubiona

Por ma swoją wyjątkową ostrość i to nadaje tej sałatce oryginalnego smaku,  bardzo ją lubię choć niestety tylko ja jadam ją w domu przez co robię tylko  od wielkich dzwonów :) Podawać ja można do obiadu jak i z pieczywem jak kto woli.





























Sałatka z pora

1 duży por tylko ta jasna część
1 marchew
1 jabłko
2 jajka na twardo
3-4 łyżki jogurtu naturalnego
przyprawy
wykonanie:
Por po oczyszczeniu przeciąć wzdłuż na pół i pokroić w cieniutkie półplasterki, przesypać do miski. Jabłko i marchew zetrzeć na tarce z grubymi oczkami i dodać do miski z pokrojonym porem, dołożyć jogurt, wymieszać i doprawić do smaku solą, pieprzem ziołowym i szczyptą cukru. Kiedy sałatka jest już dokładnie wymieszana na koniec dodajemy jajka pokrojone w kosteczkę i tylko delikatnie mieszamy lub tylko posypujemy po wierzchu.


3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody