niedziela, 10 czerwca 2012

Szybki deserek jak domowa fantazja

Dzisiaj tylko szybki deserek na bazie truskawek, ale bardzo, bardzo pyszny. Moje dziewczyny twierdzą, że smakuje jak domowa fantazja i co ważne kwaśne truskawki które kupiłam bez spróbowania w tym deserku gubią swoją kwaśność i smakują wybornie.

Szybki deserek                                

1/2 kg truskawek
1 garść świeżych listków mięty
cukier
jogurt naturalny około 200 ml
Wykonanie:
Truskawki oczyścić i tylko pognieść widelcem, listki mięty drobniutko posiekać i dodać do truskawek wszystko dosłodzić cukrem do smaku.
Do szklanek przełożyć truskawki tak do 3/4 wysokości na truskawki wlać warstwę jogurtu ja troszkę go dosłodziłam i dowolnie udekorować truskawkami.









1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody