poniedziałek, 25 czerwca 2012

Ciepłe lody

Mimo, że jestem w domu od soboty to coś nie mogę się zorganizować i zabrać za kucharzenie na większą skalę jak tylko obiad, dlatego dzisiaj tylko deser który powstał przed wyjazdem i z braku czasu nie został tutaj dodany. Lody wyszły jak te zapamiętane z czasów dzieciństwa choć teraz były dla mnie za słodkie, a moim dzieciaczkom bardzo smakowały.



Ciepłe lody                                                  

3 białka
1.5 szklanki cukru
1/2 suchej galaretki truskawkowej
1/4 szklanki wody
Dodatkowo:
wafelki
 dowolne owoce ja miałam jagody i truskawki które bardzo tutaj pasowały swoją kwaskowatością .
Wykonanie:
Jajka dokładnie umyć i sparzyć, oddzielić białka i dodać do nich wodę oraz cukier z galaretką. Mikserem ubić tylko do spienienia i wymieszania się składników.
W garnku zagotować wodę i na parze ustawić miskę z bezą, na najwyższych obrotach miksera ubijać do zgęstnienia trwa to około 10 min.
Masę przełożyć do rękawa cukierniczego i napełnić nią waflowe miseczki, udekorować owocami.
Gotowe lody schłodzić w lodówce.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody