wtorek, 24 listopada 2020

Ciasto dyniowe z czekoladą

Na te ostatnie dni listopada, zanim wejdziemy w świąteczny klimat, proponuje ciasto dyniowe z kawałkami czekolady i masą kajmakową. Jesiennie i pysznie, a do tego prosto w przygotowaniu. Ja swoje ciasto przygotowałam w 15 min. Oryginalny przepis pochodzi z tej strony



Ciasto dyniowe z czekoladą


2 szkl mąki

4 jajka

80 g cukru

100 g czekolady

1,5  łyżeczki sody oczyszczonej

1 łyżeczka przyprawy do piernika

250 g puree z dyni

dodatkowo;

masa kajmakowa

orzechy

Wykonanie:

 Suche składniki przesiewamy i  mieszamy z posiekaną czekoladą. Jajka miksujemy z dynią i cukrem. Partiami dodajemy suche składniki i olej. Miksujemy do połączenia się składników. Ciasto wylewamy do formy ( u mnie forma do babki) wysmarowanej masłem i obsypanej bułką tartą lub mąką. Pieczemy 45 min w 175 st. Po wystudzeniu smarujemy masą kajmakową i posypujemy posiekanymi orzechami.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody