środa, 24 lutego 2016

Babka budyniowa nr 2

Dzisiaj kolejne podejście do babki budyniowej i w 100% udane. Jak wiecie poszukiwałam tego idealnego przepisu i Ma-lina mi taki podrzuciła za co jej jeszcze raz dziękuje :)
Babka z tego przepisu wyszła cudowna w smaku, obłędna w zapachu i piękna  w kolorze, od dzisiaj przestaję szukać idealnego przepisu na babkę budyniową bo już taki mam :)


Babka budyniowa waniliowa
4 jajka
4 budynie waniliowe  z cukrem po 40 gram
3/4 szklanki cukru
3 łyżki mąki pszennej
2 łyżeczki proszku do pieczenia
3/4 szklanki oleju
1 łyżka octu
wykonanie:
Całe jajka ubić z cukrem i szczyptą soli do białości, mąkę pszenną, proszek budyniowy i proszek do pieczenia przesiać i dodać do ubitych jaj, cały czas ucierając  na koniec dolać olej i ocet.
Formę do babki wysmarować tłuszczem i wysypać mielonymi orzechami choć można zwykłą bułka tartą, ciasto przełożyć do foremki.
Piec w temp. 170 st około 60 minut do suchego patyczka u mnie piekła się równe 60 minut.
Upieczoną i wystudzoną babkę delikatnie wyjąć z formy i po wierzchu posypać cukrem pudrem.






3 komentarze:

  1. Zapisuje przepis. Dużo tych budyni, ciasto musi być bardzo smaczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu to babka budyniowa :) a jest boska :) :) gdyby nie zdrowy rozsądek to chyba bym sama ją zjadła.

      Usuń
  2. No to może i to będzie moja ulubiona babka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody