środa, 3 lutego 2016

Sałatka chipsami

Sałatka była u mnie hitem sobotniego przyjęcia wszystkim bardzo smakowała i jako pierwsza znikała ze stołu, proporcje całkiem inne, a pomysł na sałatkę  pochodzi od Magdy
W przygotowaniu sosu do sałatki pomogła mi firma " Społem" w Kielcach 
 

Sałatka chipsami

1/2 główki sałaty lodowej
1 puszka kukurydzy
1 puszka czerwonej fasoli
20 dag pieczarek
2 filety z piersi kurczaka
10 dag żółtego sera
3 pomidory 
chipsy u mnie serowo-cebulowe
sos:
5 łyżek majonezu u mnie domowy
3 łyżki keczupu o smaku śliwkowym KIELECKI
1 łyżka musztardy delikatesowej KIELECKIEJ
dodatkowo;
przyprawy
2 łyżki oleju
wykonanie:
Umyte i osuszone mięso pokroić w większą kostkę posypać 2 łyżkami przyprawy do gyrosa i obsmażyć na oleju, podsmażone mięso odsączyć na papierowym ręczniku z nadmiaru tłuszczu.
Pieczarki pokroić w plasterki i podsmażyć na tłuszczu w którym smażyło się mięso w trakcie smażenia doprawić solą i pieprzem.
Na dnie dużej miski porwać na mniejsze kawałki liście sałaty na sałacie na sałacie rozsypać fasolę odsączoną z zalewy, następnie mięso i pieczarki oraz pokrojone w większa kostkę pomidory, a na koniec kukurydza.
Majonez, keczup i musztardę dokładnie wymieszać i powstałym sosem polać warstwy sałatki, następnie wierzch posypać startym serem, a przed samym podaniem posypać pokruszonymi chipsami.


2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody