niedziela, 11 lutego 2018

Ciasteczka z lentilkami

Ciasteczka były u nas kilka dni temu, a dokładniej były razem z tortem na urodzinach Hani i co więcej sama je sobie na to przyjęcie przygotowała. Do ciastek kupiłam zwykłe lentilki w sklepie z literką B i powiem szczerze, że byłam pozytywnie zaskoczona bo bardzo fajnie zachowały się w pieczeniu, wcześniej używałam innych i się rozpuściły w piekarniku przez co ciastka straciły sporo na wyglądzie.


Ciasteczka z lentilkami 

300 gram miękkiego masła
250 gram cukru
600 gram maki pszennej
1 płaska łyżeczka sody
2 jajka
dodatkowo:
1 paczka czekoladowych lentilek
wykonanie:
Masło utrzeć z cukrem na krem w trakcie ucierania dodać jajka na koniec przesiana mąkę z proszkiem i zagnieść ciasto. Przygotowane ciasto schłodzić w lodówce około 1 godziny po czym z ciasta uformować małe kuleczki wielkości orzecha włoskiego i ułożyć je na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia, a następnie lekko je spłaszczyć i wcisnąć na wierzchu po kilka cukierków.
Piec w temp. 180 st około 15 minut do momentu zezłocenia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody