poniedziałek, 14 listopada 2016

Rogale z makiem

W tym tygodniu temat wydarzenia był wspaniały i ja oczywiście nie mogłam sobie odmówić upieczenia rogali. Przepisu jednak nie podam i nie dlatego, że to jakaś strzeżona tajemnica, ale dlatego, że tak przy nich namieszałam, że sama nie wiem co do nich dałam. Kiedy blaszka siedziała w piekarniku to przypomniałam sobie o zamrożonym maśle co miało zostać w wałkowane w ciasto, na pewno też zapomniałam o cukrze :) Jedno jest pewne wyrosły bo były w nich drożdże i dzięki temu wyszły mało słodkie rogale z makiem,a zostały zjedzone co do jednego i to chyba oznacza, że nie było tak źle :)




1 komentarz:

  1. W każdym razie pysznie wyglądają i sama chętnie zjadłabym choć jednego :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody