środa, 31 sierpnia 2016

Ogórki z keczupem

Nadrobiłam zaległości i w mojej piwnicy stoi spory zapas ogórkowych przetworów, ogórki z tego przepisu są ulubionymi mojej Hani i z myślą o niej robię je od kilku lat. Na ten rok to już ostatni przepis z ogórkami w roli głównej, ale tak na 100% nie mówię im nie, bo na targu nie są takie drogie jeszcze, a zawsze może wpaść mi coś ciekawego w oko.




























Ogórki z keczupem

zalewa:
1 litr wody
3 łyżki soli
1,5 szklanki cukru
1 szklanka octu 10%
8 czubatych łyżek pikantnego keczupu
dodatkowo:
około 2,5 kg ogórków
wykonanie:
W garnku zagotować wodę i rozpuścić w niej cukier oraz sól, następnie dodać keczup i ocet, przestudzić. Ogórki pokroić w słupki lub w grubsze plasterki i ułożyć ciasno w słoikach, zalać przestudzoną zalewą i po zakręceniu pasteryzować około 5 minut.




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody