czwartek, 19 kwietnia 2018

Pieczarkowa

Bardzo zupowa to ja nie jestem, ale czasami najdzie mnie ochota na miseczkę smacznej zupy. Pieczarki trafiły jakoś same w sklepie w moje dłonie, makaron był w domu, warzywa też i bardzo szybko powstała taka zupka.


Pieczarkowa

40 dag pieczarek
1 duża marchew
1 pietruszka
kawałek selera
1 opakowanie makaronu tortelini u mnie z nadzieniem serowym
3 łyżki masła
1/4 szklanki śmietany 30 %
zielona pietruszka
przyprawy
wykonanie:
Marchew pokroić w kostkę, pieczarki w plasterki. W garnku stopić masło i przesmażyć na nim chwilkę pieczarki z marchewką, dodać obrana pietruszkę i selera, dolać 1,5 litra bulionu warzywnego, dosypać 1/2 łyżeczki soli zagotować, dotować kilka minut.Kiedy marchewka lekko zmięknie to możemy już dosypać makaron i gotujemy na małym ogniu do miękkości na koniec dolewamy śmietankę i doprawiamy do smaku pieprzem czarnym, ziołowym i solą.
Przed podaniem posypujemy zieloną pietruszką, zupa zaraz po ugotowaniu jest gotowa do podania bo im dłużej stoi tym robi się bardziej gęsta.



1 komentarz:

  1. Ciekawa wersja pieczarkowej. Zapraszam do dodania przepisu do mojej akcji Pieczarkowy Tydzień 2018 :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody