wtorek, 11 lipca 2017

Roladki schabowe z cukinią

Cukinia i mięso to bardzo dobra para i ja połączyłam je w roladce, po zjedzeniu takiej jednej porcji stwierdzam, że mięso bardziej poprawia mi humor jak czekolada ( wiem brzmi to dziwnie :) )
Jakiś czas temu dostałam kaszę od Cenos Inspiruje i do tej pory nie miałam okazji jej wykorzystać, ale to dobrze bo do moich roladek pasowała idealnie. W opakowaniu były trzy woreczki więc ugotowałam całość i jutro pokombinuję z tym co mi zostało :) Kasza super polecam, nawet moja Hania stwierdziła " dobra ta kasza" , a Hania jest zawsze na bakier z tym co zdrowe, więc to były słowa uznania :) 




























Roladki schabowe z cukinią 

1 kg schabu bez kości
1 młoda cukinia
1 czerwona cebula
zielona pietruszka cała nać
lubczyk (kilka listków)
por ( liście)
przyprawy
wykonanie:
Schab pociąć w plastry i robić jak na klasyczne schabowe posypać delikatnie solą i pieprzem ziołowym. Cukinie umyć i pociąć wzdłuż na cienkie plastry, cebulę pokroić na piórka. Plastry cukinii ułożyć na doprawionym mięsie na niej piórka cebuli i zwinąć roladki, spiąć je wykałaczką.
Patelnię z grubym dnem rozgrzać i bez tłuszczu ułożyć na niej roladki obsmażyć z dwóch  stron, następnie na wierzchu posypać zieleniną i pozostała cebulką, przykryć oraz zmniejszyć gaz i pod przykryciem smażyć około 30 minut, pod pokrywką para da odpowiednia ilość płynu więc nie trzeba dolewać wody ( ale gdyby się zaczynało przypalać to oczywiście dolewamy płyn) pod koniec duszenia do mięsa dodajemy cukinię co nam została.
Podajemy z dowolna sałatką i oczywiście z dodatkiem kaszy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody