wtorek, 30 maja 2017

Kokosowy torcik z leśnymi jagodami

Mocno kokosowy i pyszny torcik na zimno, deser idealny na nadchodzące upały.






























Kokosowy torcik z leśnymi jagodami 

Spód ciasteczkowy:
25 dag markiz z nadzieniem orzechowym
2  łyżki masła orzechowego
Masa serowa:
400 ml mleka kokosowego ( 1 puszka)
1 kg sera w wiaderku
3/4 szklanki cukru
1 galaretka cytrynowa
4 łyżeczek żelatyny
20 da wiórek kokosowych
dodatkowo:
1 szklanka jagód ( u mnie mrożone)
1 galaretka o smaku owoców leśnych
wykonanie:
Ciastka zmiksować na proszek i wymieszać z masłem orzechowym, następnie ugnieść w tortownicy 22 cm średnicy. Mleko wylać do miski i wymieszać z serem oraz cukrem. Galaretkę i żelatynę  rozpuścić w 1,5 szklanki wody i przestudzić, chłodną galaretkę dodać do masy serowej, a na koniec wsypać wiórki kokosowe i dokładnie wymieszać. Gęstniejącą masę serową wylać na ciasteczkowy spód i odstawić do lodówki, aby masa zastygła. Galaretkę leśna rozpuścić w odpowiedniej ilości wody i po przestudzeniu  wymieszać z jagodami, kiedy zacznie nam galaretka zastygać wylać ją na zastygnięty deser i odstawić na kilka godzin do lodówki. Dekoracyjnie po wierzchu posypałam deser pokruszonymi bezami.






1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody