czwartek, 21 kwietnia 2016

Młoda kapusta rzodkiewką

Już jest młoda kapusta na targu i dzięki temu ja czuję się dzisiaj tak jakbym stała u wrót raju :) uwielbiam ją na wszelkie sposoby, ale za taką smażoną w śmietanie tęskniłam strasznie i dzisiaj ją mam.  Kapustę przygotowuje się wręcz ekspresowo i podaje z ryżem lub ziemniakami choć ja dzisiaj zjem ją bez dodatków.


Młoda kapusta z rzodkiewką 

1 większa główka młodej kapusty
1 cebula
1 pęczek rzodkiewki
kilka pomidorków koktajlowych lub 1 większy pomidor
1 łyżka masła
1 szklanka śmietany 30 %
2 łyżki przyprawy Kuchmistrz
sól, pieprz
Wykonanie:
Kapustę poszatkować i nie trzeba robić tego bardzo drobno, cebulę obrać i pokroić w piórka. Do garnka w którym będziemy robić kapustę wrzucić masło i po rozpuszczeniu podsmażyć na nim cebulę, następnie dodać kapustę, przyprawę i 1 łyżkę pieprzu ziołowego, dolać śmietanę i po wymieszaniu dusić kapustę kilka minut do momentu kiedy zmniejszy swoją objętość i lekko zmięknie. Rzodkiewkę pokroić w plasterki, a pomidorki w cząstki i dodać prawie na sam koniec duszenia kapusty, doprawić do smaku solą i pieprzem i już można podawać bo kapusta nie może być za bardzo miękka.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody