wtorek, 5 sierpnia 2014

Pomidorowa przystawka

Miałam w domu małe spotkanie w gronie znajomych i mąż mówi " zrób jakąś sałatkę " więc zrobiłam :), ale wyglądała tak jakoś zwyczajnie więc wsadziłam ją w pomidorki które wyjątkowo obficie w tym roku nam obrodziły i z sałatki zwyczajnej powstało coś fajnego. Czasami tak niewiele potrzeba, aby podkręcić danie.
 Do swojej sałatki użyłam makaronu Międzybrodzki który był w wielkiej paczce którą od nich otrzymałam tym razem ugotowałam małe i urocze kolanka które mnie troszkę zawiodły wizualnie bo smakowo były pyszne, a dlaczego mnie zawiodły bo makaron już w paczce jeszcze suchy był popękany w większości i po ugotowaniu po prostu się rozpadł nie zachowując swojego kształtu co w tej sałatce się zgubiło, ale przy innym daniu byłby to już kłopot.


Pomidorowa przystawka

1/2 opakowania makaronu kolanka Międzybrodzki
2 ząbki czosnku
3 ogórki gruntowe
3 mniejsze pomidory
1 udko wędzone z kurczaka
1 puszka kukurydzy
2 łyżki majonezu
przyprawy
dodatkowo:
kilka pomidorków
wykonanie:
Makaron ugotować i dokładnie odcedzić dodać do niego pokrojone w większą kostkę mięso i ogórka oraz odsączoną z zalewy kukurydzę, następnie sparzyć pomidory i obrać ze skórki i po pokrojeniu w kosteczkę dodać do sałatki na koniec dodać majonez i drobno posiekany czosnek, Wszystko dokładnie wymieszać i doprawić do smaku solą oraz pieprzem.

Z dodatkowych pomidorów odciąć delikatnie góry  i bardzo ostrożnie przy pomocy łyżeczki wydrążyć środki
które można użyć do przygotowania sosu lub zupy do wydrążonych pomidorków przełożyć schłodzoną sałatkę i przykryć odciętymi górami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody